Tato webová stránka používá cookies. Cookies mohou být použity pro marketingové účely, statistické a přizpůsobení služeb individuálním potřebám uživatele. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.
Blog
O společnosti
Vratné díly
Doprava
Jak dělit kvalitu dílů
Materiály gufer
Motorsport
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Nová registrace uživatele
Zpět na přihlášení
Hledací pole
automaticky vybere kde hledat
, na základě Vámi zadaného textu. Pokud chcete
ručně zvolit místo hledání
, klikněte na jedno z tlačítek pod hledaným textem (kód, text, vozidlo atd.).
0
0
CZK
s DPH
Poslední přidané položky
Celkem
0 CZK
s DPH
0 CZK
bez DPH
Přejít do košíku
Katalogy
Osobní auta
Nákladní auta
Karosářské díly
Univerzální díly
Hlavní stránka
Blog
ROVER 220 GTI/A
Přípravné práce
Sdílet stránku
Odesílatel
Email příjemce
Vzkaz
https://eshop.atstrutnov.cz/cs/blog/clanek/pripravne-prace
Přípravné práce
26. 10. 2019
|
Kategorie
ROVER 220 GTI/A
Vzhledem k tomu, že jsme získali hned dvě skoro stejná vozidla, rozhodli jsme se toho využít a poslat sedan 420 GTI Radkovi Kolbábkovi z Profi Performance s.r.o. na stolici, kde se Radek postará o změření geometrie, oměření všech prvků a vytvoření simulace, která pomůže při identifikaci kritických a nebo slabých míst podvozku. A na základě této analýzy se domluvíme na jednotlivých úpravách podvozku a návrhu výroby tlumičů. Tlumiče jsme se dohodli, že necháme vyrobit u českého výrobce HP-Sporting. Druhé auto mezi tím rozebereme, přetřídíme potřebné díly a zbylý holý skelet zbavíme veškerých tlumících a antikorozních vrstev, které mají nezanedbatelnou váhu a jsou dalším hořlavým materiálem. Po odstranění veškerých izolačně-antikorozních hmot také zjistíme, jestli jsou nějaká korodovaná, nebo poškozená místa na skeletu karoserie. Potom příjde na řadu výměna přední motorové stěny, aby auto bylo s levostranným řízením. Celý úkol dostala na starosti Autokarosárna Janovský a Syn z Čermné. Během těchto operací jsme zjistili, že předchozí oprava vozu po kolizi na levý zadní roh nebyla provedena moc kvalitně a tak jsme rozhodli o výměně zadního podlahového dílu a srovnání zadních bodů nápravy s čímž se u Janovských vypořádali skvěle a vůz jsme mohli odeslat specializované firmě NC Power, která se postarala o výrobu speciálního certifikovaného bezpečnostního rámu, aby nebyl žádný problém při testaci komisařů FAS.