Nastavení soukromí
Tato webová stránka používá soubory cookies. Cookies mohou být použity pro účely marketingové, statistické a přizpůsobení služeb individuálním potřebám uživatele. Svou volbu můžete kdykoliv změnit kliknutím na nastavení soukromí v patičce webu.
Bez těchto souborů by naše webové stránky nemohli fungovat. Ukládá se v nich například vaše nastavení zobrazení nebo informace bez kterých by nebylo možno se na web přihlásit. Z těchto důvodů technické soubory cookies nelze vypnout.
Tyto soubory nám umožňují měřit a analyzovat návštěvnost našich webových stránek (počet návštěvníků, zobrazené stránky, průměrná doba na stránce atd.). Také nám umožňují zjišťovat případné problémy s rychlostí načítání stránek a dostupností. Díky tomu dokážeme optimalizovat náš web, aby fungoval co nejlépe a dobře se vám s ním pracovalo.
Tyto soubory používáme k účelu lepšího zobrazování reklam na webových stránkách třetích stran. Reklamy se přizpůsobují vašim preferencím na základě vámi prohlíženého zboží a zpětně analyzujeme jejich účinnost. Pokud tuto volbu deaktivujete, reklamy se vám budou zobrazovat stále, ale budou méně relevantní.
Upravit nastavení
Pouze nezbytné
Souhlasím
Blog
Hlavní provozovna
O společnosti
Vratné díly
Doprava
Kvalita dílů
Materiály gufer
Motorsport
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Nová registrace uživatele
Zpět na přihlášení
Hledací pole
automaticky vybere kde hledat
, na základě Vámi zadaného textu. Pokud chcete
ručně zvolit místo hledání
, klikněte na jedno z tlačítek pod hledaným textem (kód, text, vozidlo atd.).
0
0,00
Kč
s DPH
Vyberte košík, kam přenášíte produkty
Přidat nový košík..
Poslední přidané položky
Celkem
0,00 Kč
s DPH
0,00 Kč
bez DPH
Přejít do košíku
Katalogy
Osobní auta
Nákladní auta
Karosářské díly
Univerzální díly
Hlavní stránka
Blog
Stavby a rekonstrukce
Stavba MG Metro 4R2
Sdílet stránku
Odesílatel
Email příjemce
Vzkaz
https://eshop.atstrutnov.cz/cs/blog/clanek/stavba-mg-metro-4r2
Stavba MG Metro 4R2
16. 10. 2019
|
Kategorie
Stavby a rekonstrukce
Projekt započal v lednu 2009 a na jeho přípravě se podílelo hned několik speciálních dílen. Jedna z nich byla ACM Drahoš, která měla na starosti hlavní část, což bylo rámové šasí, karoserie a příslušenství. Speciální díly do motoru upravoval Fiedler motor tuning a převodovku upravil Fejfar motorsport, tlumiče byly vyrobeny u Protlum. Celý projekt měl na starosti Miroslav Krčmář a zvláště pak opatření speciálních dílů převážně z Anglie. V srpnu 2009 byl prototyp speciálu pro závody do vrchu MG METRO 4R2 představen a byl určen pro mezinárodní závody Berg Cup ve skupině E1-1400. Se svou hmotností 623 Kg včetně paliva a výkonem 153 koní při 8000 ot. se jednalo o velmi zajímavý vůz, když výkon přepočteme na váhu běžného WRC z té doby, tak se jednalo o vůz disponující teoreticky výkonem 307 koní. A tak se také stalo, že na racing show ve Vysokém Mýtě na okruhu v roce 2010 MG Metro pokořilo i Škoda Fabia WRC a tehdy se střídal za volantem Josef Honců a Jindřich Štolfa, který i nakonec zvítězil ve třídě E1-1400. Vůz byl velmi žádaný a v roce 2011 sbíral po celou dobu uznání i skvělá umístěná až do osudné havárie v létě 2011 při závodě ve Slavkově. V roce 2011 jej pilotoval kromě Miroslava Krčmáře i Zdeněk Janda, který se dlouho držel na třetí pozici MSE a Krčmář dlouho držel první místo v Euro-cupu, nakonec skončil Janda díky nehodě Krčmáře šestý a Krčmář třetí.