Tato webová stránka používá cookies. Cookies mohou být použity pro marketingové účely, statistické a přizpůsobení služeb individuálním potřebám uživatele. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.
Blog
O společnosti
Vratné díly
Doprava
Jak dělit kvalitu dílů
Materiály gufer
Motorsport
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Nová registrace uživatele
Zpět na přihlášení
Hledací pole
automaticky vybere kde hledat
, na základě Vámi zadaného textu. Pokud chcete
ručně zvolit místo hledání
, klikněte na jedno z tlačítek pod hledaným textem (kód, text, vozidlo atd.).
0
0
CZK
s DPH
Poslední přidané položky
Celkem
0 CZK
s DPH
0 CZK
bez DPH
Přejít do košíku
Katalogy
Osobní auta
Nákladní auta
Karosářské díly
Univerzální díly
Hlavní stránka
Motorsport
Sdílet stránku
Odesílatel
Email příjemce
Vzkaz
https://eshop.atstrutnov.cz/cs/clanek/motorsport-cz
Motorsport
Prvopočátky motorsportu lze datovat již do roku 1986, kdy se začal jeden ze spolumajitelů společnosti zabývat automobilovými závody a později v roce 1988 si postavil první závodní vůz Škodu 130. Po podnikatelských začátcích se v druhé polovině devadesátých let zabývala společnost již pod jménem ATS-servis v.o.s., mimo jiné, specializovaným prodejem svíček NGK a starala se o osazení svíček například u motokrosového týmu LR Cosmetic, kde hlavním důvodem byl Petr Kuchař, který pochází z Vrchlabí. Po přelomu století aktivity přešly do stavby a úprav závodních vozů a ATS-servis v.o.s. provozoval vcelku početný a úspěšný tým Racing ATS Trutnov v závodech do vrchu. Za tým tehdy jezdili například i jezdci jako Josef Srnský st., Josef Honců a Zdeněk Janda. Občas hostoval i vrchlabský Jindřich Štolfa. Jedním z nejobdivovanějších vozů byl tehdy úspěšný MG Metro 4R2.
Později pod hlavičkou už jen Racing ATS začaly renovace anglických sportovních vozů a nakonec i stavba, příprava a provozování anglických závodních vozů. V roce 2018 s vozem Rover Dunlop Metro GTI získal Jindřich Štolfa (bývalý tovární jezdec Škoda Auto) titul mistra v rally historických automobilů MČRHA v kategorii 5, což jsou poslední nejmodernější historická auta. V týmu mu byli nápomocni spolujezdci Zdeněk Hawel (odpovědný i za finance), Miroslav Krčmář (odpovědný za projekt Metro GTI), Přemek Janovský (odpovědný za karoserii a zadní nápravu), Jakub Krčmář ( odpovědný za elektrickou instalaci motoru a vozu), Tomáš Juřena ( odpovědný za převody a přední nápravu), ing. Jaroslav Kouřil ( stavby motoru). Jindra Štolfa s Mirkem Krčmářem si ještě vystřihli takovou perličku, že s vozem o obsahu 1400 ccm vyhráli absolutně Rally Bohemia 2018 historic.
V současné době se usilovně pracuje na novém projektu vozu pro skupinu "A" o obsahu 2000 ccm