Tato webová stránka používá cookies. Cookies mohou být použity pro marketingové účely, statistické a přizpůsobení služeb individuálním potřebám uživatele. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.
0 0,00 CZK s DPH
Poslední přidané položky
Celkem
0,00 CZK s DPH 0,00 CZK bez DPH
Přejít do košíku
Hlavní stránka Motorsport
Sdílet stránku Odesílatel Email příjemce Vzkaz

Motorsport

                                                                 

Prvopočátky motorsportu lze datovat již do roku 1986, kdy se začal jeden ze spolumajitelů společnosti zabývat automobilovými závody a později v roce 1988 si postavil první závodní vůz Škodu 130. Po podnikatelských začátcích se v druhé polovině devadesátých let zabývala společnost již pod jménem ATS-servis v.o.s., mimo jiné, specializovaným prodejem svíček NGK a starala se o osazení svíček například u motokrosového týmu LR Cosmetic, kde hlavním důvodem byl Petr Kuchař, který pochází z Vrchlabí. Po přelomu století aktivity přešly do stavby a úprav závodních vozů a ATS-servis v.o.s. provozoval vcelku početný a úspěšný tým Racing ATS Trutnov v závodech do vrchu. Za tým tehdy jezdili například i jezdci jako Josef Srnský st., Josef Honců a Zdeněk Janda. Občas hostoval i vrchlabský Jindřich Štolfa. Jedním z nejobdivovanějších vozů byl tehdy úspěšný MG Metro 4R2.
 

 
Později pod hlavičkou už jen Racing ATS začaly renovace anglických sportovních vozů a nakonec i stavba, příprava a provozování anglických závodních vozů. V roce 2018 s vozem Rover Dunlop Metro GTI získal Jindřich Štolfa (bývalý tovární jezdec Škoda Auto) titul mistra v rally historických automobilů MČRHA v kategorii 5, což jsou poslední nejmodernější historická auta. V týmu mu byli nápomocni spolujezdci Zdeněk Hawel (odpovědný i za finance), Miroslav Krčmář (odpovědný za projekt Metro GTI), Přemek Janovský (odpovědný za karoserii a zadní nápravu), Jakub Krčmář ( odpovědný za elektrickou instalaci motoru a vozu), Tomáš Juřena ( odpovědný za převody a přední nápravu), ing. Jaroslav Kouřil ( stavby motoru). Jindra Štolfa s Mirkem Krčmářem si ještě vystřihli takovou perličku, že s vozem o obsahu 1400 ccm vyhráli absolutně Rally Bohemia 2018 historic.

 
                         


V současné době se usilovně pracuje na novém projektu vozu pro skupinu "A" o obsahu 2000 ccm