Tato webová stránka používá cookies. Cookies mohou být použity pro marketingové účely, statistické a přizpůsobení služeb individuálním potřebám uživatele. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.
Blog
Hlavní provozovna
O společnosti
Vratné díly
Doprava
Jak dělit kvalitu dílů
Materiály gufer
Motorsport
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Nová registrace uživatele
Zpět na přihlášení
Hledací pole
automaticky vybere kde hledat
, na základě Vámi zadaného textu. Pokud chcete
ručně zvolit místo hledání
, klikněte na jedno z tlačítek pod hledaným textem (kód, text, vozidlo atd.).
0
0
Kč
s DPH
Poslední přidané položky
Celkem
0 Kč
s DPH
0 Kč
bez DPH
Přejít do košíku
Katalogy
Osobní auta
Nákladní auta
Karosářské díly
Univerzální díly
Hlavní stránka
Blog
Stavby a rekonstrukce
Stavba Škoda Felicia Kit Car
Sdílet stránku
Odesílatel
Email příjemce
Vzkaz
https://eshop.atstrutnov.cz/cs/blog/clanek/stavba-skoda-felicia-kit-car
Stavba Škoda Felicia Kit Car
22. 10. 2019
|
Kategorie
Stavby a rekonstrukce
V roce 2005 jsme naplánovali stavbu vozu Škoda Felicia Junior Kit pro závody automobilů do vrchu a myšlenkou bylo postavit auto, které by bylo levným a dobrým nástrojem pro začínající jezdce. Zvolili jsme stavbu auta od úplného začátku tak, aby bylo co nejlehčí, protože výkon motoru se měl pohybovat pouze okolo 100 koní při 7000 ot./min. Skelet vozu byl ocelový s rámem, který odpovídal tovární verzi kitu 1300 ccm, ale kapota, zadní dveře blatníky a nárazníky byly laminátové, velmi subtilní a lehké. Zasklení bylo makrolonem mimo předního okna. Vůz měl 4-bodové vstřikování se seriovým sáním, které bylo slicováno a vačku s úpravou seriové jednotky dodal Mr. Cimbu. Podvozek jsme objednali u HP sporting a brzdy byly 280 mm vpředu s hliníkovými 4-pístovými třmeny a 240 mm vzadu se stejnými třmeny, ale půlenou destičkou a kapalinovou ruční brzdou. Převodovku upravil Sixta a osadil lamelový samosvorný diferenciál.
V tomto provedení byl vůz i přes váhu 725 Kg jen průměrným nářadím, protože mladí jezdci už začínali na vozech sice s obsahem do 1400 ccm, ale často s výkonem 120 - 150 koní. V roce 2007 jsme vůz přestavěli na ostrou verzi Kit Car o výkonu cca 130 koní a vůz byl pod vedením jezdce Josefa Honců nakonec úspěšný a v sezoně 2008 se umístil v prestižní tříde E1-1400 mezinárodního seriálu Berg Cup na třetím místě.Vůz byl v roce 2009 odprodán a s největší pravděpodobností skončil někde v zahraničí, protože jsme o něm neměli již žádné zprávy.